أخبار العالم
٠٩ يناير ٢٠١٩ ( 143 المشاهدات )
إعلانات

حسين الشحات عن والدته باكيا : "اشتغلت كتير عشان تجيب لي الجزمة أم 78 جنيها"


وجه اللاعب حسين الشحات لاعب النادي الأهلي المصري رسالة لوالدته باكيًا، قال فيها: "شكرًا على اللي انتي عملتيه معايا ومش عارف أقولك ايه ولو قعدت خدام طول عمري تحت رجليكي واتمني انك تفضلي راضية عني وتدعي لي".

وتابع الشحات خلال لقائه مع مهيب عبدالهادي في برنامج "اللعيب" المذاع عبر فضائية "mbc مصر": "افتكر انك اشتغلتي وتعبتي كتير عشان تجيبي لي الحاجت اللي بحبها وجزمة الكورة اللي كنت بجيبها من التوحيد والنور أم 78 جنيه وكنتي بتعملي حاجات كتير عشان تجيبهالي وبشكرك جدًا وبشكرك أنك استحملتيني".

كما وجه الشحات رسالة شكر لزوجته قائلًا: "زوجتي اللي باعت الدهب بتاعها بعد فترة من الجواز عشان كنت بلعب بفلوس قليلة وباعت الدهب من ورايا، وقالت لي خد خليه معاك أنا وأنت واحد وكدة كدة هتجيب لي أحسن منه".

ونجح النادي الأهلي في التعاقد مع اللاعب المصري صاحب الـ 26 عامًا، والقادم من صفوف فريق العين الإماراتي خلال فترة الانتقالات الشتوية الجارية بمقابل تخطى حاجز 5 ملايين دولار، لتصبح تلك الصفقة بذلك الأغلى على الإطلاق في تاريخ النادي المصري الكبير.


ينصح بمشاهدتها

إعلانات

قد يعجبك ايضاً

شاهد تسلسل القصة الكاملة لانتحار طبيب نفسى بعد تعرضه للاكتئاب بالفيديو .. داعية مصري أمام طلاب جامعة القاهرة : يجوز جمع الصلوات الخمس وممكن تصليهم في البيت عادي و من غير ما تحس بأي ذنب ..! لفتة جميلة ::حارس منتخب تونس يتظاهر بالإصابة لإعطاء الفرصة لزملائه لتناول وجبة الإفطار توفيق عكاشه يتنبأ بالانقلاب الذي حدث في تركيا منذ حوالي عام مضى و هو يتحقق الآن بالفعل .. غريب جدا ما يفعله هذا الرجل