أخبار العالم
09 يناير 2019 ( 138 المشاهدات )
إعلانات

حسين الشحات عن والدته باكيا : "اشتغلت كتير عشان تجيب لي الجزمة أم 78 جنيها"


وجه اللاعب حسين الشحات لاعب النادي الأهلي المصري رسالة لوالدته باكيًا، قال فيها: "شكرًا على اللي انتي عملتيه معايا ومش عارف أقولك ايه ولو قعدت خدام طول عمري تحت رجليكي واتمني انك تفضلي راضية عني وتدعي لي".

وتابع الشحات خلال لقائه مع مهيب عبدالهادي في برنامج "اللعيب" المذاع عبر فضائية "mbc مصر": "افتكر انك اشتغلتي وتعبتي كتير عشان تجيبي لي الحاجت اللي بحبها وجزمة الكورة اللي كنت بجيبها من التوحيد والنور أم 78 جنيه وكنتي بتعملي حاجات كتير عشان تجيبهالي وبشكرك جدًا وبشكرك أنك استحملتيني".

كما وجه الشحات رسالة شكر لزوجته قائلًا: "زوجتي اللي باعت الدهب بتاعها بعد فترة من الجواز عشان كنت بلعب بفلوس قليلة وباعت الدهب من ورايا، وقالت لي خد خليه معاك أنا وأنت واحد وكدة كدة هتجيب لي أحسن منه".

ونجح النادي الأهلي في التعاقد مع اللاعب المصري صاحب الـ 26 عامًا، والقادم من صفوف فريق العين الإماراتي خلال فترة الانتقالات الشتوية الجارية بمقابل تخطى حاجز 5 ملايين دولار، لتصبح تلك الصفقة بذلك الأغلى على الإطلاق في تاريخ النادي المصري الكبير.


ينصح بمشاهدتها

إعلانات

قد يعجبك ايضاً

أمير سعودي يشكو ارتفاع فاتورة الكهرباء.. وهكذا رد حينما سأله مغرد: هل تدفع فاتورتك يا سمو الأمير؟ تفاصيل تشييع جثمان حارس المرمى عادل هيكل إلى مثواه الأخير بالفيديو شاهد رد غير متوقع من الدكتور مبروك عطية على سيدة تشكو من أن زوجها قد تزوج من أرملة شقيقها المتوفى عصام الحضري ينشر صورة له مع زوجته و ابنته من أمام الكعبة في الحرم المكي و يعلق عليها قائلا :..؟. .. شاهد الصور ..