إعلانات

مشكلتي مش مع حماتي و بس لأنها اتحولت لمشكلة بيني وبين جوزي و ممكن تخرببيتي و أنا محتارة مش عارفه اعمل ايه، الحكاية بدأت لما أخو جوزي قال أنه حيخطب ومحتاج يقدم شبكة لعروسته

مشكلتي مش مع حماتي و بس لأنها اتحولت لمشكلة بيني  وبين جوزي و ممكن تخرببيتي و أنا محتارة مش عارفه اعمل ايه، الحكاية بدأت لما أخو جوزي قال أنه حيخطب ومحتاج يقدم شبكة لعروسته ، وأنا جوزي جايبلي شبكة 108 جم من حوالي 3 سنين.

وانا طبعا رديت عليها ان دي شبكتي ومش من حق حد ياخدهاوهي قالت لي لما نشوف مين حيمشي كلمته، ولسه مش اتكلمت مع جوزي و لا هو فتح معايا الموضوع.

عن نفسي لو هو محتاجها وعاوز يبيعها مش حتاخر عنه ابدا و حديهاله، بس انا مش مقتنعة اني ابيع شبكتي علشان واحدة تلبس في ايديها دهب .

وعلى فكرة انا و جوزي مش معانا قرش محوشينه والدهب يعتبر راس مالنا الوحيد للزمن اللي يساعدنا وقت الحاجة.

انا اخدت الدهب ووديته عند امي و تركته هناك ومش ناوية اتنازل عن موقفي قولولي بس اقنع جوزي ازاي؟

ينصح بمشاهدتها

إعلانات

قد يعجبك ايضاً

ربنا كرمني بالزوجة اللي إتمانتها طول عمري وقولت خلاص الدنيا ضحكتلي وهبقي أسعد إنسان بس إشترطت عليها شرط من حقي فيها والمشكلة إنها رفضت وانفصلنا شاب اغتصب فتاة في 17 من عمرها بطريقة وحشية .. شاهد كيف كان انتقام الله منه أشد انتقام و عبرة لمن حوله ... سبحانك يارب .. "هدى" تطلب الخلع: "جوزى اتحرش بعروسة في المحل" لن تصدق ما قام به هذا الزوج بعدما اكتشف خيانة زوجته مع اعز و أقرب أصدقائه .. لينتقم منه أشد انتقام خسر به أعز ما يملك