إعلانات

مشكلتي مش مع حماتي و بس لأنها اتحولت لمشكلة بيني وبين جوزي و ممكن تخرببيتي و أنا محتارة مش عارفه اعمل ايه، الحكاية بدأت لما أخو جوزي قال أنه حيخطب ومحتاج يقدم شبكة لعروسته

مشكلتي مش مع حماتي و بس لأنها اتحولت لمشكلة بيني  وبين جوزي و ممكن تخرببيتي و أنا محتارة مش عارفه اعمل ايه، الحكاية بدأت لما أخو جوزي قال أنه حيخطب ومحتاج يقدم شبكة لعروسته ، وأنا جوزي جايبلي شبكة 108 جم من حوالي 3 سنين.

وانا طبعا رديت عليها ان دي شبكتي ومش من حق حد ياخدهاوهي قالت لي لما نشوف مين حيمشي كلمته، ولسه مش اتكلمت مع جوزي و لا هو فتح معايا الموضوع.

عن نفسي لو هو محتاجها وعاوز يبيعها مش حتاخر عنه ابدا و حديهاله، بس انا مش مقتنعة اني ابيع شبكتي علشان واحدة تلبس في ايديها دهب .

وعلى فكرة انا و جوزي مش معانا قرش محوشينه والدهب يعتبر راس مالنا الوحيد للزمن اللي يساعدنا وقت الحاجة.

انا اخدت الدهب ووديته عند امي و تركته هناك ومش ناوية اتنازل عن موقفي قولولي بس اقنع جوزي ازاي؟

ينصح بمشاهدتها

إعلانات

قد يعجبك ايضاً

شاهد بالفيديو ...سيدة وضعت كاميرا في بيتها لتراقب زوجها مع أطفالهما ... و كانت المفاجأة التي جعلتها تبكي .. شاب وجد زوجته في ليلة الدخلة غير عذراء ..أنظروا مادا فعل لها ...؟و كيف كان رد فعله و الذي لم تتوقعه اطلاقا ..اللهم استر كل بنات المسلمين من الفضيحة..؟ عروسة و عريس مجانين ... ولعوا حفل الزفاف و أبهروا الجميع بحركاتهم .. لن تصدق ما ستراه ! محادثة على الواتس آب بين حبيبين فرقهما القدر ثم جمعتهما الصدفة مرة أخرى...لن تتخيل كيف كان حديثهما مؤلما .. منتهى الرومانسية