فيديوهات فنية
05 يوليو 2018 ( 447 المشاهدات )
إعلانات

ابنه على الحجار تهاجم محمد رمضان بسبب افتراء على والدها و توجه له رسالة : بطل رخص و استعطاف الناس بالكذب بقيت مفضوح للكل

ابنه على الحجار تهاجم محمد رمضان بسبب افتراء على والدها و توجه له رسالة :  بطل رخص و استعطاف الناس بالكذب بقيت مفضوح للكل

نتيجة بحث الصور عن ابنة على الحجار ومحمد رمضان


هاجمت مشيرة أبنة الفنان على الحجار، النجم محمد رمضان، بسبب خلاف قديم بينه وبين والدها، حيث أدعى محمد رمضان طرد على الحجار له من إحدى المسرحيات.


صورة ذات صلة


وكتبت مشيرة الحجار، ابنه على الحجار، عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعى فيس بوك ، قائلة :" البرنامج دة قديم مش جديد، و القصة دى رمضان حكاها كذا مرة فى برامج و كل مرة يغير فيها تفصيلة بسيطة، و أبويا عمره ما رد، و كان شايف إن الموضوع مش مستاهل يترد عليه و أنا الصراحة مستغربة جدا هو أزاي بيحكيها بثقة قوى كده و جاب الخيال ده منين؟! .".


صورة ذات صلة



وأضافت:"أنا قررت دلوقتى أني اقول القصة الحقيقية لأن ابويا يستاهل ده، و ده حق ربنا، و هيشهد على كلامى أخويا أحمد الحجار لأنه كان له دور رئيسي في المسرحية، غير أن طبعا المسرحية ليها أبطال و مخرج عارفين الحقيقة".


نتيجة بحث الصور عن ابنة على الحجار ومحمد رمضان


وسرد مشيرة تفاصيل الخلاف قائلة:"اللى حصل إن المخرج اختلف مع محمود عزب أحد الابطال، خلاف شخصي فقرر يفاجيء الفنانين بأنه جاب رمضان يوم واحد، على الحجار شاف إن عزب مايستحقش كدة بعد تعبه فى 6 شهور بروفات و قال لرمضان وقتها أنت ملكش علاقة بالموضوع خالص و كان حيادي جدا.. فقرة الناس اللى كتفوه و ضربوه دي ما حصلتش، ولا عمر أبويا اصلا كان عنده بودي جارد، و موضوع القلم الألماظ عليه علامات استفهام كتير!".

وتابعت :"جو المعاناة اللي رمضان عايش فيه ده و إن الناس افترت عليه و هو صامد كالجبل رخيص قوي، و الكدبة إن دلت على حاجة فهى تدل على شخصية صاحبها. اتعرفوا كويس على الفنان المكافح محمد رمضان! و على فكرة كلنا بنكافح بطريقتنا. أبويا نفسه جي من عيلة بسيطة و كافح و بنى نفسه بس الموضوع مش لبانة في بقه يستعطف بيه الناس.".

واختتم قائلة:"احنا في زمن الكدب و الافتراء شيء عادي جدا، و الكدبة او الفضيحة تنتشر اه، انما تنشر الحق؟ لأ طبعا! الناس تحب الفضايح!".


ينصح بمشاهدتها

إعلانات

قد يعجبك ايضاً

مفيش فايدة ....خالد أبو النجا يواصل إثارة الجدل:"المثلية مش مرض ولا حرام" حقيقة زواج الهضبة عمرو دياب من دينا الشربيني في السر .. وما هي التهمة التي سجنت بسببها دينا الشربيني لمدة عام .؟ أحمد حلمي يوجه لوالدته رسالة مؤثرة تبكي متابعيه وينشر صورته معها شقيقة هيفاء وهبي تواصل إثارة الجدل بصور جريئة على حسابها في انستجرام