فيديوهات فنية
07 نوفمبر 2018 ( 115 المشاهدات )
إعلانات

رد ناري من آيتن عامر بسبب الهجوم عليها بعد حلقتها مع الاعلامية منى الشاذلى

نتيجة بحث الصور عن ايتن عامر

ردت الفنانة آيتن عامر، على هجوم البعض عليها عقب حلقتها مع منى الشاذلى فى برنامج معكم، وقالت إنها تعرضت لانتقادات كثيرة من جمهور السوشيال ميديا خلال بسبب زيادة وزنها.

وقالت آيتن عبر حسابها، "أيوه فى مشاكل أهم وأعمق من المشكلة بتاعتى اللى تناولتها النهاردة الأستاذة منى الشاذلى، ولكن خلينا نشوفها بشكل تانى، ليه منقولش إن تجربتى دى ممكن تبقى حافز لناس كتير نفسها تخس و ظروفها المعنوية أو المادية مش مساعداها خصوصا أن الدكتور وافق انه ينزل الأنظمة الغذائية كاملة دون أى مقابل".

وأضافت، "ليه منقولش إن دى تجربة فعلية تخلى الناس اللى بيتضحك عليها باسم عمليات التكميم وتحويل المسار وبيبقى عندهم استعداد يبيعوا دهبهم ويعملوا جمعيات عشان يعملوا العملية مع إن من الممكن منضرش صحتنا و نخش أوض عمليات ونعمل دايت وتخس ومنتكلفش كل الفلوس دى"، مؤكدة: "ليه الحلقة دى متكونش بتهون على كل واحدة لسه مخلفة ووزنها زايد وعندها اكتئاب وبتوريها إنها مش لوحدها اللى بيحصلها كدة وانى كممثلة لا أتميز عنها بشيء سوى الإرادة وأشجعها تبدأ معايا".

وتابعت آيتن، "بلاش هجوم بلا داعى، أنا مش هقدر أحل مشاكل الكون ولا مشكلة الغلاء، ‏لكن ممكن أكون مصدر إلهام لبنات كتير وأساعدهم على الوصول لحلم صغير، لأن هو ده اللى هقدر عليه".


آيتن عامر

ينصح بمشاهدتها

إعلانات

قد يعجبك ايضاً

شاهد بالفيديو .. سما المصرى تغنى اغنية ( بلاش من تحت يا حوده) لايف .. وما تعليقها على صاحبة الأغنية ..؟. نقل سمية الخشاب الى العناية المركزة ورساله احمد سعد اليها تثير حزن متابعيه ماذا فعل الجمهور مع الفنان محمد رمضان عندما ظهر في منطقة وسط البلد بسيارته الجديدة التي تقدر بملايين الدولارات و التي أثارت ضجة في مواقع التواصل الإجتماعي الفنانة المصرية أمل رزق تصاب بالعمى ويحتار فى حالتها الأطباء...وخبر محزن عن إبنتها الفنانة الجميلة