فيديوهات فنية
01 أغسطس 2018 ( 1854 المشاهدات )
الإعلانات

بالصور: سما المصري تتهم غادة عبدالرازق بالـ"القذارة" وعدم الاعتناء بنظافة إبطها

بالصور: سما المصري تتهم غادة عبدالرازق بالـ"القذارة" وعدم الاعتناء بنظافة إبطها   


صور: سما المصري تتهم غادة عبدالرازق بالـ"القذارة" وعدم الاعتناء بنظافة إبطها


اتهمت الفنانة ​سما المصري​ الممثلة ​غادة عبد الرازق​ بسوء الاعتناء بنظافتها خصوصا في منطقة تحت الإبط.

ونشرت "سما المصري" بحسب مجلة "نورت" صورة لغادة عبدالرازق عبر على إحدى حساباتها على مواقع التواصل الاجتماعي وعلقت عليها قائلة: "مممم…ريكو قال انا جالي ياناس احباط كده كده من تحت الباط…..غااااده…غااااده….انا بحبك وماينفعش كده….لسه شايفه الصوره حااالا… النضافه من الايمان بلاش الصور دي ياحبيبتي….ومش عايزه حد يقولي دي خلقه ربنا لا ربنا بيخلقنا ذي الفل واحنا اللي بنهمل في جسمنا ونضافتنا……في كريمات تفتيح كتييير للاماكن الغامقه يادود".




وأضافت " انتي نجمه وجمهورك اللي انا واحده منهم مااحبش اشوفك كده لو في مشكله والكريمات ما بتجبش نتيجه نبقي نتصور من غير ما نرفع دراعنا احسن عشان اللوك كده مش تمام…غااااده…غااااده…دودوووو…كده كتير وشكل ولون مش حلو خالص فهمتي قصدي ايه…اللوك والنضافه يا حبيبتي صدقيني انا بحبك ومااحبش اشوفك كده…جلدك انضف من كده بكتييير …بلاش الصور دي …..رايي الشخصي ولكي مطلق الحرية". 



ينصح بمشاهدتها

الإعلانات

قد يعجبك ايضاً

عائشة بن أحمد تبرز أنوثتها بإطلالة جديدة (صورة) بعد خروجها من السجن.. منى فاروق تستجم في بيروت.. صورة هنا الزاهد تفاجئ جمهورها بهذه الصورة بعد مرضها ... شاهد النيابة تأمر بحبس شيما الحاج ومنى فاروق 4 أيام ..وهذا ما قررته النيابة بعد هروب المخرج ..